Thursday 6 October 2011

SeDiH SaNgaT :'(



Kesah tentang seorang Gf yang kehilangan orang yang tersayang :'(

Bf: Kita main satu game nak tak??
Gf: Game ape??
Bf: Macam ini, esok awak tak paya contact saya, maksudnya tak paya text,call or apa2 yang berkaitan lah. Saya pun buat macam itu dekat awak okay?? kita tengok sape menang!!
Gf: Okay!!
Esoknya: Si Gf terpaksa lah tahan rindu dekat Bf, mengenangkan yang ini satu permintaan.. Si Gf pun kuatkan hati!!
Keesokan harinya: Si Gf call, tapi tak di jawab. So si Gf pergi ke dekat rumah si Bf dia. Di luar rumah, ramai orang. Dia mula rasa pelik then terus masuk ke rumah. Sekujur tubuh terbaring kaku di ruang tamu dan tubuh itu adalah jasad si Bf yang dah meninggal, mak si Bf pun bagi surat dekat Gf...
Surat yang bertulis:
Sayang, semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya. Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya............ IloveYou.....(",)

Sedihnya bile ak bace text ini...
Ya Allah, bagi lah ak kesempatan,
utk ak membhgiakn pasangan ku,
agar sentiase cinta ku perputik,
ku tahu idup hnye semntara,
kali ini sahaje,
biar kn ku buktikan,
cinta dan sayangku,
hanya pdmu yg bergelar kekasih........(",)

SEKIAN......

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget

close